Returnarea produselor
1. Dreptul de returnare a produselor cumparate
Ordonanta nr.130/200. Cap. 1, Art 2, a prevede: “Contract la distanta - contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.”
In cazul in care se solicita restituirea banilor, plata se va face exclusiv prin transfer bancar in contul specificat de client.
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Conditiile de returnare/schimbare ale produselor sunt:
1.1. Renuntarea la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (O.G. nr.130/2000)
Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (fara urme ale utilizarii, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) impreuna cu o copie a Formularului de Retur si a Facturii de achizitie. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la Retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
1.2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara deteriorari. Dar in cazul in care primiti un produs defect tot ce aveti de facut este sa contactati echipa SC Alsafix SRL. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC ALSAFIX SRL Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
1.3. Produse livrate gresit sau care nu corespund specificatiilor de pe site
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa contactati cat mai curand echipa pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Alsafix SRL. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC ALSAFIX SRL
Pentru retur va recomandam sa utilizati serviciile de curierat, care permit urmariea coletului. Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi. In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la produsele defecte in perioada de garantie, acestea trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu toate etichetele la locul lor si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Adresa la care trebuie sa expediati produsul pe care nu il mai doriti este:
SC ALSAFIX SRL
Str. Timis Triaj Nr.6, Brasov 500240
tel. 0368007055